Zwroty i reklamacje

Zwroty, wymiana i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

 

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o informację drogą mailową

na adres goldshine.butik@gmail.com .

Klient otrzyma informację zwrotną oraz FORMULARZ ZWROTU.

 

 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni (kalendarzowych, włącznie ze świętami) od otrzymania przesyłki.

 

Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

 

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanego towaru.

 

Goldshine nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

 

Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony, tak aby podczas wysyłki nie uległ uszkodzeniu.

 

Zwrotowi bądź wymianie podlega towar, który:

  • nie nosi śladów użytkowania (nie może być brudny np. od podkładu, antyperspirantu czy szminki),
  • nie został w żaden sposób uszkodzony czy prany,
  • posiada oryginalnie przymocowane i nieuszkodzone metki i etykiety,
  • nie nosi śladów usuwania czy ponownego przymocowania metek i etykiet,
  • znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony.

 

Wymiana

Mają Państwo możliwość wymiany towaru (bez śladów użytkowania) na inny. Koszt wymiany (dostawy) towaru ponosi kupujący.

 

 

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: goldshine.butik@gmail.com

 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl