Zwroty i reklamacje

Zwroty, wymiana i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

 

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o informację drogą mailową

na adres goldshine.butik@gmail.com .

Klient otrzyma informację zwrotną oraz FORMULARZ ZWROTU.

 

 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni (kalendarzowych, włącznie ze świętami) od otrzymania przesyłki.

 

Goldshine zwraca tylko koszty towaru.

Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

 

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanego towaru.

 

Goldshine nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

 

Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony, tak aby podczas wysyłki nie uległ uszkodzeniu.

 

Zwrotowi bądź wymianie podlega towar, który:

  • nie nosi śladów użytkowania (nie może być brudny np. od podkładu czy szminki),
  • nie został w żaden sposób uszkodzony czy prany,
  • posiada oryginalnie przymocowane i nieuszkodzone metki i etykiety,
  • nie nosi śladów usuwania czy ponownego przymocowania metek i etykiet,
  • znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony.

 

Wymiana

Mają Państwo możliwość wymiany towaru (bez śladów użytkowania) na inny. Koszt wymiany (dostawy) towaru ponosi kupujący.

 

 

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: goldshine.butik@gmail.com

 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl